Iseteenindus

Kliendipäringutele vastamisel on hetkel pikem ooteaeg, soovitame kasutada e-teenindust

10.03.2023

Inimeste huvi soodsama hinnaga elektripakettide vastu on tõstnud nii e-teeninduse külastatavust kui ka kõnekeskusesse pöördumiste arvu. Hetkel on suurenenud kliendipäringute tõttu tavapärasest pikem ooteaeg.

Universaalteenuse klientidel on võimalus Kindel 6 pakkumine vastu võtta kuni 24. märtsini või valida endale mõni muu pakett. Pakkumist 24. märtsini vastu võttes hakkab elektrileping kehtima tagasiulatuvalt juba 1. märtsist. Pakkumist on võimalik vastu võtta või elektrilepingut muuta mugavalt meie e-teeninduses 24/7.

Kui e-teenindusse ei õnnestu suure koormuse tõttu kohe sisse logida, soovitame proovida seda külastada mõnel teisel ajal. Kõige rohkem inimesi külastas meie e-teenindust neljapäeval kella 18 ja 21 ajal ning reede hommikul kella 9 ajal. Seni on madalam kasutajate koormus olnud keskpäeviti ja hilisematel õhtutundidel.

Kasvanud on ka kõnekeskusesse pöördumiste arv, mis on reedel saanud juba rohkem kliendipöördumisi kui senisel rekordpäeval, mis oli eelmisel aastal ja seotud universaalteenuse pakkuma hakkamisega. Reedel helistas kõnekeskusesse umbes 4000 inimest ja kõigile neile, kes kohe liinile ei pääsenud, helistavad klienditeenindajad hiljem tagasi.

Võib-olla saame abi pakkuda kiiremini?

  • Enamlevinud küsimustele leiate vastused rubriigist „Abi
  • Kõiki oma teenustega seotud toiminguid saate teha meie e-teeninduses
  • Eriti mugavalt ja kiirelt saab oma elektritarbimist ja arveid vaadata ka Eesti Energia mobiiliäpis