Iseteenindus

BLOGI: Kuidas lähedastele elektriga seotud toimingutes abiks olla?

23.01.2019

Meie klienditeenindusse laekub palju pöördumisi selle kohta, kuidas abistada oma pereliiget või lähedast energiaostuga seotud toimingute korraldamisel. Lihtne ja mugav viis nende küsimuste lahendamiseks on volituse vormistamine.

Volituse kaudu saad olla oma lähedastele abiks või anda neile õiguse energiaostuga seotud toimingute haldamiseks. Nii näiteks võid võtta enda hooleks oma vanemate arvete haldamise. Lisaks on võimalik määrata volitusel ära ka see, kui suured õigused volitus annab.

Erinevad võimalused volitamiseks:

Täisvolitus – annab volituse saajale õiguse asjaajamiseks Eesti Energia kõigis teemades ning Eesti Energia ja Elektrileviga seotud lepingute haldamises. Volitus kehtib kõigis Eesti Energia ja Elektrilevi teeninduskanalites erinevate tegevuste puhul (nt lepingute sõlmimine, muutmine, arvete tasumine, näitude teatamine jm).

Piiratud volitus – annab volituse saajale õiguse kindla tarbimiskoha haldamiseks ja arvelduse korraldamiseks (soovi korral ka näiteks ainult arvelduse korraldamiseks).

Tarbimiskoha omanik saab anda volituse isikule, kes on registreeritud Eesti Energia kliendiinfosüsteemis – seega tuleb volituse saajal end esmalt e-teeninduses kliendiks registreerida (ka siis, kui tarbimiskoht puudub).

Volitust saab vormistada mitut moodi:

  • e-teeninduses
  • e-posti teel
    Selleks tuleb volitajal täita ja digiallkirjastada lihtvolitus ning edastada meile aadressil teenindus@energia.ee
  • tavaposti teel

Kui volitajal puudub digitaalse allkirjastamise võimalus, saab lihtvolituse edastada allkirjastatult tavaposti teel aadressile Klienditeenindus, Lelle 22, Tallinn.

Kui Sul siiski tekib küsimusi volituse vormistamise kohta või teiste energiaostuga seotud teemadel, siis võta ühendust meie klienditeenindusega aadressil teenindus@energia.ee või klienditelefonil 777 1545.