Iseteenindus

Eesti Energia äriklienditeeninduse internetilahendus lihtsustus

12.11.2002

Varem pidi EE ärikliendid pangaga suhtlemiseks end autoriseerima telehansa.net’i pika protsessina läbitava Eesti Energia ärikliendile mõeldud internetilahenduse, kasutades sissepääsuks paroole ja koodikaarte. Nüüd on võimalik Eesti Energia ärikliendi internetilahendusi kasutada otse telehansa.net’is, ilma vahepealseid etappe läbimata, sisenedes spetsiaalselt selleks loodud Eesti Energia ärikliendi link.

Uue internetilahenduse kasutuselevõtt muudab kliendile suhtlemise pangaga senisest lihtsamaks ja loogilisemaks ning on kokkuvõttes vähem aeganõudev.

Samasugune internetilahendus luuakse paari kuu jooksul ka Ühispanga U-net’i kasutavatele Eesti Energia äriklientidele.

Eesti Energia ärikliendi internetilahendus “e-net” ehk Eesti Energia äriklienditeenindus Internetis võimaldab vaadata ja tasuda oma ettevõtte elektriarveid, teatada ja kontrollida arvestinäite, sisestada ja muuta kontaktandmeid ning vaadata laekumisi.

Äriklient saab lisaks panga teleteenuste kasutamisele jälgida tarbimise statistikat ja teostada analüüsi.

Praegu kasutab e-net’i üle 3000 ärikliendi.

E-net’iga saab lähemalt tutvuda Eesti Energiga äriklienditeeninduse koduleheküljel www.enet.energia.ee.


Lisainfo:
Viljar Gross
EE Teeninduse Jaevaldkonna peaspetsialist
Tel 6 400 646
Mob 051 52 644