Uudised
Eesti Energia klientide rahulolu on kasvanud
Eesti Energia klientide seas läbi viidud rahulolu-uuringu andmetel on klientide hinnangud ettevõttele, selle teenindusele ja toodetele tõusnud viimaste aastate kõrgeimale tasemele. Võrreldes aastataguse ajaga on kliendisuhte indeks tõusnud 42 punktilt 61ni.
TNS Emori poolt läbi viidud uuringu kohaselt on klientide rahulolu suurenenud kõikides võtmeküsimustes. Enim hindavad kliendid aga Eesti Energia teeninduse asjatundlikkust, konkurentsivõimet ja elektripakettide hinnakujunduse lihtsust ning arusaadavust. Eesti Energia klientide pühendumus on jõudnud 67 protsendini - võrreldes möödunud aastaga on see näitaja kasvanud 22%.
„Meile on tunnustuseks, et oleme jõudnud tasemele, kus ületame esmakordselt ka Euroopa elektrifirmade keskmist tulemust,” kommenteeris Eesti Energia teeninduskvaliteedi juht Katrin Tamsar uuringu tulemusi. Kliendirahulolu tõusu taga on tema sõnul suur töö. „Oleme tegelenud intensiivselt arvelduses esinenud probleemide lahendamisega ja muutnud teenindusmudelit varasemast veelgi rohkem nõustavamaks,“ selgitas Tamsar.
Uuringust ilmnes, et kliendid on teeninduskvaliteedi ja teeninduskanalitega üha enam rahul. Varasemaga võrreldes hindavad kodukliendid kõrgemalt näiteks e-kirjale vastamise kiirust ja lahenduse sobivust, aga ka teenindajate nõustamisoskuseid. Samas on võimalik muuta arveldusprotsessi tänasest veelgi sujuvamaks ja lühendada telefoniteeninduse ooteaegasid.
„Kaks aastat avatud elektriturul on näidanud, et oleme muutunud endisest monopolist klientide hinnangul konkurentsivõimeliseks elektrimüüjaks. See on märkimist väärt, et meie kuvand ja maine on nii oluliselt paranenud ning seostuvad klientide jaoks üha enim selliste märksõnadega nagu „hea klienditeenindus“ ja „usaldusväärsus“,“ tõi välja Eesti Energia juhatuse liige ja Energiamüügi juht Margus Rink. Tema hinnangul on rahulolu kasvu põhjuseks suuresti turu avanemisega kaasnenud vabadustunne.
Eesti Energia kliendirahulolu uuringu käigus küsitles TNS Emor telefonitsi 1000 koduklienti, veebiküsitluse kaudu aga 923 väikese ja keskmise suurusega ettevõtte esindajat ning 140 suuräriklienti, kellest valdav osa ostab elektrienergiat Eesti Energialt. Eesti Energia on korraldanud rahulolu-uuringut juba üle kümne aasta.
TNS Emori poolt läbi viidud uuringu kohaselt on klientide rahulolu suurenenud kõikides võtmeküsimustes. Enim hindavad kliendid aga Eesti Energia teeninduse asjatundlikkust, konkurentsivõimet ja elektripakettide hinnakujunduse lihtsust ning arusaadavust. Eesti Energia klientide pühendumus on jõudnud 67 protsendini - võrreldes möödunud aastaga on see näitaja kasvanud 22%.
„Meile on tunnustuseks, et oleme jõudnud tasemele, kus ületame esmakordselt ka Euroopa elektrifirmade keskmist tulemust,” kommenteeris Eesti Energia teeninduskvaliteedi juht Katrin Tamsar uuringu tulemusi. Kliendirahulolu tõusu taga on tema sõnul suur töö. „Oleme tegelenud intensiivselt arvelduses esinenud probleemide lahendamisega ja muutnud teenindusmudelit varasemast veelgi rohkem nõustavamaks,“ selgitas Tamsar.
Uuringust ilmnes, et kliendid on teeninduskvaliteedi ja teeninduskanalitega üha enam rahul. Varasemaga võrreldes hindavad kodukliendid kõrgemalt näiteks e-kirjale vastamise kiirust ja lahenduse sobivust, aga ka teenindajate nõustamisoskuseid. Samas on võimalik muuta arveldusprotsessi tänasest veelgi sujuvamaks ja lühendada telefoniteeninduse ooteaegasid.
„Kaks aastat avatud elektriturul on näidanud, et oleme muutunud endisest monopolist klientide hinnangul konkurentsivõimeliseks elektrimüüjaks. See on märkimist väärt, et meie kuvand ja maine on nii oluliselt paranenud ning seostuvad klientide jaoks üha enim selliste märksõnadega nagu „hea klienditeenindus“ ja „usaldusväärsus“,“ tõi välja Eesti Energia juhatuse liige ja Energiamüügi juht Margus Rink. Tema hinnangul on rahulolu kasvu põhjuseks suuresti turu avanemisega kaasnenud vabadustunne.
Eesti Energia kliendirahulolu uuringu käigus küsitles TNS Emor telefonitsi 1000 koduklienti, veebiküsitluse kaudu aga 923 väikese ja keskmise suurusega ettevõtte esindajat ning 140 suuräriklienti, kellest valdav osa ostab elektrienergiat Eesti Energialt. Eesti Energia on korraldanud rahulolu-uuringut juba üle kümne aasta.