Iseteenindus

BLOGI: Kuidas saab meie nõustamiskeskus teid aidata?

08.10.2018

Eesti Energia kliendiks olemisel on üks väga suur pluss - meie nõustamiskeskuses töötavad energiaturu tõelised eksperdid, kes oskavad vastata ka neile küsimustele, mida ise esmapilgul ei oska küsidagi. Helistades numbrile 777 1545, vastab kõnele üks meie kolmekümnest konsultandist, kes puutuvad iga päev kokku väga eritahuliste energiateemaliste küsimustega.

Eesti Energia jaesegmendi müügi ja teeninduse juht Marek-Meelis Puust julgustab nii praeguseid kui ka tulevasi kliente kindlasti meie poole pöörduma: „Meid on enda energiapartneriks valinud inimesed, kes hindavad kõrgelt meie teeninduse asjatundlikkust – meie nõustamiskeskus teeb kliendile keerulise elektri teema lihtsaks ja arusaadavaks.“

Nõustamiskeskuse konsultandid aitavad:

  • lahendada elektrilepinguga seotud küsimusi, sh muuta, sõlmida ja lõpetada lepinguid;
  • selgitada tekkinud arve- ning võlaküsimusi;
  • leppida kokku elektritööde teostamise aegu;
  • lahendada arvesti ja näitude küsimusi;
  • õpetada e-teeninduse ja mobiiliäpi kasutamist;
  • jagada nõuandeid energiasäästu ja tarbimise juhtimise kohta.

Nõustamise jooksul on konsultandi eesmärk pakkuda kliendile alati detailset ja personaalset lähenemist. See tähendab, et isegi kui klient pöördub ühe probleemi või küsimusega, vaatab konsultant üle ka kliendi kehtiva elektripaketi, kontrollib üle kontaktandmed ning juhib kliendi tähelepanu mõnele olulisele energiaalasele teemale või annab lihtsalt kasulikku ja õpetlikku infot.

„Lisaks hindavad Eesti Energia kliendid kõrgelt ka meie e-teenindust, kus saab kodunt väljumata ja paberit kulutamata mugavalt korda ajada kõik oma energialepingutega seonduva, sh sõlmida elektri- ja gaasilepingut, vahetada paketti, vaadata elektri- ja gaasihinda, tasuda arveid, vormistada volitusi ja oma tarbimist analüüsida,“ annab Marek head nõu.