Eesti Energia läks üle uuele kliendiinfosüsteemile

20.04.2011
Eesti Energia kliendiinfosüsteemi vahetamine on sujunud edukalt ning tänasest on ettevõtte e-teenindus ja bürood taas klientidele avatud. Lähiajal võib klientide teenindamisel siiski esineda lühiajalisi häireid, sest uued süsteemid vajavad veel sissetöötamist.

Ehkki Eesti Energia pakub tänasest klienditeenindust uue infosüsteemi toel, ei ole üleminek uuele kliendiinfosüsteemile täielikult lõppenud. Uus infosüsteem vajab sissetöötamist, mistõttu võivad teatud toimingud võtta tavapärasest rohkem aega ning esineda võib ka lühiajalisi tehnilisi häireid. Eriti kriitiline on just aprilli lõpp ja mai algus, kus infosüsteemide töökoormus on näiduteatamise ja arvete väljastamise tõttu alati kõrge olnud.

Eesti Energia töötajad annavad endast parima, et kõik muudatused infosüsteemide töös jõuaksid klientideni võimalikult valutult. Klientidelt palub Eesti Energia uute infosüsteemide sissetöötamise ajal kannatlikkust ja mõistvat suhtumist.

Uus infosüsteem toob esialgu klientidele kaasa uudse kujundusega elektriarve, muudatused näiduteatamise ja arvete väljastamise kuupäevades ning uued viitenumbrid.

Eesti Energia juhatuse liikme Margus Rinki sõnul astub Eesti Energia uue kliendiinfosüsteemi toel olulise sammu valmistumaks konkurentsi tekkeks elektriturul. „Sisuliselt on meil nüüd olemas vabaturuks vajalik vundament, millele lähitulevikus uudseid e-teenuseid ja elektritooteid luua," sõnas Rink.

Kuna klientidel võib muudatuste tõttu olla tavapärasest rohkem küsimusi ning esialgu võtavad osad toimingud uutes süsteemides rohkem aega, võivad Eesti Energia klienditelefoni 1545 ootejärjekorrad pikeneda. Eesti Energia tasub operaatorite poolt infotelefonile kehtestatud kõnetariifid, kuni tavapärane klientide teenindamise tempo ja protsess on taastunud.

Kiirema teeninduse pakkumiseks on Eesti Energia avaldanud veebilehel www.energia.ee vastused korduvatele küsimustele. Vastuseid leiab sealt nii igapäevastele teemadele kui ka uut kliendiinfosüsteemi puudutavatele küsimustele.

Uutest ärisüsteemidest loe lisaks ka Eesti Energia blogist. Eesti Energia juhatuse liige Margus Rink avab uue kliendiinfosüsteemi ja vabaturu nõuete tagamaid.