Eesti Energia klienditeeninduskanalite töö aastavahetusel ja eurole üleminekul

28.12.2010
Aastavahetus ja eurole üleminek toovad kaasa lühiajalised muudatused Eesti Energia klienditeeninduskanalite töös, mis mõjutavad ka elektriarvesti näitude teatamist. Muudatused ei mõjuta rikketelefoni 1343 tööd.

Eesti Energia iseteenindus veebilehel www.energia.ee on suletud perioodil 31. detsember kell 16.00 kuni 2. jaanuar kella 9.00. Seoses sellega palume klientidel, kes teatavad igakuiseid elektriarvesti näite iseteeninduse kaudu, planeerida näidu teatamine kas iseteeninduse sulgemise eelsesse aega või siis teatada näit alates 2. jaanuarist. Ajal, mil iseteenindus on suletud, saab elektriarvesti näidu teatada saates SMSi klienditelefonile 1545. Juhised SMSi koostamise kohta leiab Eesti Energia veebilehelt.

Klienditelefon 1545 on avatud 31. detsembril kuni kella 16.00 ja suletud 1.-2. jaanuaril. Kuigi klienditelefonile sel perioodil helistada ei saa, võetakse telefonil 1545 vastu SMS-i teel saadetud elektriarvesti näite.

Eesti Energia klienditeenindused üle Eesti on 31. detsembril avatud 3 tunni võrra lühemalt ja suletud 1.-2. jaanuaril.

Eesti Energia rikketelefon töötab ööpäevaringselt nii 31. detsembril kui ka 1. ja 2. jaanuaril.

Lisainfot eurole ülemineku kohta leiab Eesti Energia kodulehelt.

Marina Bachmann
pressiesindaja
Eesti Energia AS
Tel: 71 51 218
GSM: 56 456 600
marina.bachmann@energia.ee