Eesti Energia klienditelefoni ootejärjekorrad lühenevad

29.08.2012
Selleks, et klientidele paremat telefoniteenindust pakkuda, võttis Eesti Energia augustis kasutusele uue kõnekeskuse tarkvara ning on laiendanud teenindajate meeskonda 70 töötaja võrra. Aasta lõpuks kavatseb ettevõte juurde värvata veel 30 klienditeenindajat.

„Kuna Eesti Energia müüb elektrit enamikele eestimaalastele, on meil au olla esimene koht, kuhu inimesed pöörduvad elektriturul toimuvate muudatuste eel praktiliste nõuannete saamiseks. Oleme oma meeskonna ja teeninduskanalid klientide jaoks valmis seadnud," rääkis Eesti Energia müügi- ja teeninduse direktor Sten Argos klienditeeninduskanalite laiendamise tagamaadest.

Uue tarkvaraga saab Eesti Energia üheaegselt klienditelefonil 1545 teenindada kuni 200 telefonikõnet – seda on kaks korda rohkem kui võimaldas vana tarkvara. Kui varasematel aastatel on erakordselt suure pöördumiste arvu korral andnud klienditelefon kinnist tooni, siis nüüdsest peavad kliendid vähem ootama. Ühtlasi tähendab uus tarkvara ja suurem hulk klienditeenindajaid lühemat ooteaega ning kiiremat klienditeenindust kõikidele klientidele.
Eliis Vennik
Eesti Energia
Pressiesindaja
715 12 18
57 830 756
eliis.vennik@energia.ee