Eesti Energia klienditelefoni ooteajad lühenevad

29.05.2012
1. juunist töötab Eesti Energia klienditelefon tööpäeviti kella 8.00 – 19.00. Väga väikese pöördumiste hulga tõttu otsustasime suunata laupäevase ressursi klientide kiiremasse teenindamisse töönädalal. Muudatusega saame lühendada oma klienditelefoni ooteaegu.

Eesti Energia jaoks on oluline olla klientidele kättesaadav. Tööpäeviti pöördub meie klienditelefonile kuni 5000 klienti, töönädala jooksul ületab pöördumiste arv 17 000 piiri. Laupäeviti teenindasime keskmiselt vaid 150 kõnet.

Nädalavahetustel saavad kliendid jätta sõnumi 1545 automaatvastajale või edastada päringu e-postil teenindus@energia.ee.

Muudatused klienditelefoni töökorralduses ei mõjuta rikketelefoni 1343 tööd. Rikkekõnesid teenindame endiselt ööpäevaringselt 7 päeva nädalas.