Eesti Energia kodukliendid saavad kõiki elektrienergia ostu-müügiga seotud toiminguid sooritada elektroonselt.

28.06.2001
Eesti Energia koduklientidel on nüüd võimalus tellida oma arved elektroonilisel kujul Ühispanga internetipanka U-Net. Valides U-Neti Lepingute menüüst E-arve tellimise alt Eesti Energia nime, suunatakse klient tellimuse kinnituseks Maksekeskuse lehele. E-arve kasutamine kiirendab arve jõudmist kliendini ja võimaldab koondada oma igakuised arved ühte kohta – turvalisse internetipanka, millele on juurdepääs 24 h päevas, 7 päeva nädalas. U-Netis on kliendil võimalik arvet vaadata, tasuda ja soovi korral välja printida. Kõik saabunud e-arved säilitatakse U-Netis e-arvete arhiivis 13 kuud. E-arve tellimine on tasuta, selle maksmisel kehtivad Ühispanga hinnakirjajärgsed teenustasud. Eesti Energia koduklientide e-teenus U-Netis võimaldab teatada arvestinäite, sõlmida elektroonilist elektrienergia ostu-müügi lepingut, vaadata ja tasuda elektriarveid, vahetada hinnapaketti ja tellida teenuseid, sisestada ja muuta kontaktandmeid, kontrollida arvestinäite ja jälgida makseraamatuga tehtud maksete laekumist (maksekorralduste raamatuga maksjatele), vahetada sõnumeid Eesti Energia klienditeenindusega, saada ülevaadet tarbimiskohtadest ja kehtivatest lepingutest ning tarbimiskohtade tehnilistest andmetest. Esimesena e-teenuseid osutavatest firmadest pakub Eesti Energia e-teenuse kasutamist volituse alusel. Eesti Energia lepinguline klient saab volitada kedagi teist enda eest tehinguid tegema. Margit Mikk-Sokk
Eesti Energia Teeninduse pressiesindaja