Uute võimalustena saab liitumist taotleda ja lepinguid sõlmida elektroonselt

26.09.2007

Alates septembrist saavad kõik Eesti Energia kodukliendid esitada võrguühenduse loomise ehk liitumise taotlust ning peakaitsme suurendamise taotlust elektroonselt läbi e-teeninduse. Samuti saavad kõik kliendid nii elektrilepingut kui liitumislepingut digitaalselt allkirjastada. Uued võimalused on mõeldud eelkõige neile Eesti Energia praegustele ning tulevastele klientidele, kes eelistavad kasutada elektroonseid kanaleid.

«Elektroonilise liitumise ja digiallkirjastamise näol on tegemist eelkõige mugavusega – meie kliendid saavad kodust lahkumata esitada meile liitumistaotlusi ning sõlmida lepinguid. Neid võimalusi on meie kliendid oodanud ja nüüd on meil hea meel oma valmisolekuga pakkuda neile lihtsamat asjaajamist,» iseloomustas uusi võimalusi Eesti Energia liitumiste osakonna juhataja Toomas Sannikas.

Enne liitumistaotluse esitamist soovitab Eesti Energia kliendil läbi mõelda, kui suurt peakaitset tema tarbimiskoht vajab. Kaitsme suuruse määramisel on kliendile abiks Eesti Energia kodulehel olev juhend kaitsme valikuks. Ühtlasi oskab klienti aidata tema kodu elektrisüsteemi projekteerija. Ainsaks piiranguks on , et taotlust saavad esitada kas kinnistu omanikud või omaniku poolt e-teenindust kasutama volitatud isik.

Nii taotluse esitamise kui elektrilepingu digiallkirjastamise abiinfo on üleval Eesti Energia kodulehel.

Lisainformatsioon:
Iveri Marukashvili
Eesti Energia AS
Pressiesindaja
Tel.: 71 51 218
GSM: 53 411 813
e-post: iveri.marukashvili@energia.ee