Eesti Energia püüdleb efektiivsema kliendisuhtluse poole

16.08.2007

Täna, 16. augustil, kuulutas Eesti Energia välja rahvusvahelise hanke, mille eesmärgiks on leida kaasaegne ja ettevõttele sobilik kliendiinfoüsteem.

"Kliendiinfosüsteemi juurutamise põhieesmärk on kõigepealt kaasajastada infotehnoloogilist keskkonda ning seeläbi lihtsustada ja muuta efektiivsemaks klientide teenindamine. Süsteem võimaldab andmete kaardistamise ja kasutamise täpsemaks ja kiiremaks," rääkis uue IT lahenduse eesmärkidest Teeninduse ärisüsteemide arenduse ja halduse osakonna juhataja Priit Tampere. Ta lisas, et arvestades kiirete muutustega ärikeskkonnas võimaldab uuendusliku kliendiinfosüsteemi kasutuselevõtt vabal ja rahvusvahelisel turul tõhustada kliendisuhtlust ja muutma paindlikumaks klientide segmendipõhise haldamise.

Hanketingimustega on võimalik tutvuda Eesti Energia kodulehel http://www1.energia.ee/Hankekonkursid.nsf/

Lisainformatsioon:
Iveri Marukashvili
Eesti Energia AS
Pressiesindaja
Tel.: 71 51 218
GSM: 53 411 813
e-post: iveri.marukashvili@energia.ee