Uue võimalusena saab elektriarvet tasuda nüüd ka toidupoodides

08.01.2007

Alates eelmise aasta lõpust on Eesti Energia klientidel võimalik tasuda elektriarvet toidupoodides. Uus arveldusviis on mõeldud eelkõige neile Eesti Energia koduklientidele, kes eelistavad arveid maksta sularahas või kaardiga ning kellel ei ole võimalust või soovi elektroonilisi kanaleid kasutada. Elektriarvet saab tänase seisuga maksta seitsmes kaupluses Tallinnas, Tartu- ja Jõgevamaal.

"Uue maksekanali näol on tegemist eelkõige mugavusega – võimalus tasuda elektriarveid kaupluses, kus ka muid igapäevaseid sisseoste tehakse," rääkis Eesti Energia turunduse juhtivspetsialist Eve Jaanimäe. "Projekt sai tegelikult alguse juba neli aastat tagasi, kui Eesti Energia tegi vastavasisulise koostöö ettepaneku Jõgeva Majandusühistule. Sellest ajast peale on toimunud erinevad arendustööd, mis võimaldavad tänaseks klientidel uudset tasumissüsteemi reaalselt kasutada," täiendas Jaanimäe. Ta lisas, et projekti üheks eesmärgiks on laiendada klientidele kättesaadavate ja paindlike tasuta maksekanalite valikut," täiendas Jaanimäe.

Eesti Energia algatatud uudse arvete tasumise süsteemiga olid toidukauplustest esimesena valmis kaasa tulema ETK (Eesti Tarbijateühistuse Keskühistu) ketti kuuluvad kauplused. Tänaseks on kassasüsteemid teenuse osutamiseks sobivaks häälestatud Tartu Maksimarketis, Jõgeval Kaubahalli, Pae Konsumis ja Jaama A ja O kaupluses, Mustvees Peipsi A ja O poes ning Tallinnas Sõpruse Konsumis ja EKS Konsumis ning Mustakivi Konsumis.

"Arve tasumiseks poes ei ole kliendil vaja muud teha, kui elektriarve poodi minnes kaasa võtta ning koos kaubaga kassalindile asetada. Kassiir loeb triipkoodilugejaga arvelt summad nagu kaupadelt hinnadki. Ühe maksega tasub klient nii ostetud kaupade kui oma elektriarve eest. Info arve tasumise kohta trükitakse kassatðekile, mis jääb ühtlasi tõenduseks selle tasumise kohta. Arve tasumine poes on kliendile teenustasuta," selgitas Jaanimäe.

Elektri eest tasumisel Säästukaardi soodustused ei kehti. Arve puhul on oluline, et selle vöötkoodi osa ei oleks kortsus, määrdunud ega muul moel rikutud.

Lisainfot poes elektriarve maksmise ja teiste maksekanalite kohta saab Eesti Energia klienditelefonilt 1545.

Lisainformatsioon:
Iveri Marukashvili
Eesti Energia AS kommunikatsioonispetsialist
Tel.: 71 51 218
GSM: 53 411 813
e-post: iveri.marukashvili@energia.ee