Eesti Energia on TNS Emori andmetel kevadel 2006 parimate teenindajatega ettevõte

10.05.2006
Eile avaldas uuringufima TNS Emor aprillis 2006 kaardistatud Eesti teenindustaset näitava ETI ehk Eesti Teeninduse Indeksi. Eesti Energia saavutas rohkem kui kolmekümne erinevast valdkonnast pärit teenindusorganisatsiooni hulgas parimad hinded klienditeenindusele. Selle kevadises uuringulaines saavutas parima teeninduse indeksi Eesti Energia, saavutades maksimaalsed hinded kõigis testides. Lisaks Eesti Energiale näitasid suurettevõtetest kõrgeid tulemusi ka EMT ja Hansapank. Eesti Energia teeninduse taset mõõdeti sel korral Tallinnas Kadaka klienditeeninduses. Eesti Energia Teeninduse direktor Tiit Nigul rääkis, et ettevõttele on suur tunnustus saada nii paljude teenindusega tegelevate organisatsioonide lõikes sedavõrd head tagasisidet oma tööle. "Kõik algab meie töötajate õigest suhtumisest ja tahtest. Meie teenindajad mõistavad, et monopoolse olemusega ettevõtte esindajatena tuleb tõsiselt pingutada, et kliendi ootustele vastata ja neid ületada. Saame olla uhked selle üle ning toetada seda ettevõttepoolsete koolitustega," selgitas Nigul. Ta lisas, et Eesti Energia paneb aina enam rõhku teeninduskvaliteedi tõstmisele ja teenindajate professionaalsuse tõusule. "Teenindajad on ettevõtte esindajad kliendi ees ja rahulolevad kliendid on ettevõtte väärtus," rõhutas Nigul. Eesti Energia kõrval võib kaardistatud ettevõtete ja asutuste hulgast leida vaid mõne üksiku, kus kõikides teenindussituatsioonides näidati ühtlaselt head teeninduse taset. Samas peaks ühtlaselt kõrge teenindustase igas situatsioonis ja kõikide teenindajate poolt olema iga teenindusorganisatsiooni eesmärgiks. Uuring teostati mystery shopping meetodil, kaardistused viisid läbi TNS Emori poolt valitud ja spetsiaalselt klienditeeninduse kvaliteedi uuringuteks koolitatud ostlejad. Maksimaalse võrreldavuse tagamiseks viidi kõik ostlused läbi samadel päevadel, samadel kellaaegadel ja valdkonnasiseselt sarnastes situatsioonides. Eesti teeninduskvaliteedi taseme mõõtmist jätkab TNS Emor sügisel 2006. Lisainformatsioon:
Helen Sabrak
Eesti Energia pressiesindaja
Tel: 71 52 255
GSM: 56 625 888
E-post: helen.sabrak@energia.ee