Elektrikatkestusest saab teavitada SMSga

26.10.2005
Numbrile 1343 saadetavas lühisõnumis peaks olema kirjas elektrikatkestusega objekti või rikkekoha võimalikult täpne aadress, rikkest teatava inimese kontaktandmed ja võimalusel rikke lühikirjeldus.

Eesti Energia klienditeeindus teenindab esmajärjekorras rikketelefonile 1343 helistavaid kliente. Tavaolukorras arvelduste, lepingute ning muu kliendisuhtlusega tegelev telefon 1545 annab pikemat ooteaega või kinnist tooni, kuna klienditeenindajad on suunatud rikkekõnede vastamisele. Klienditelefoni tavapärane töö taastub elektrikatkestusi puudutavate kõnede vähenedes.

Rikketelefonile 1343 vastab üle Eesti võrreldes tavaolukorraga kaks korda rohkem klienditeenindajaid ning dispetšereid. Elektrikatkestusi on üle Eesti likvideerimas rohkem kui poolsada brigaadi. Kella üheteistkümnese seisuga oli Eestis elektrita veel ligi 4500 majapidamist.

Eesti Energia vabandab klientide ees ebamugavuste pärast ja teeb kõik, et elektrikatkestused võimalikult kiiresti likvideerida.

Kristjan Hamburg
OÜ Jaotusvõrk
Kommunikatsioonijuht
71 54 473, gsm 51 88 927;
kristjan.hamburg@energia.ee