Eesti Energiasse on laekunud juba ligi poolte klientide arvestinäidud

02.03.2005

Eesti Energiale on praeguseks klientide poolt teatatud ligikaudu 150 000 näitu, lisaks on ettevõte ise võtnud kauglugemisega ligi 80 000 näitu. Telefoni teel on kahe päeva jooksul kõnesid vastu võetud üle 23 000, mis on ligi 70% tavapärase kuu kõnede mahust. Klienditelefonidel on tööl kuni 130 teenindajat, kellest ligikaudu 100 on spetsiaalselt selle hinnamuutuse ajaks lisajõuna koolitatud teenindajad teistest kõnekeskustest.

Näiduteatamise kanalitest on seni kõige populaarsem olnud interneti kanalite teel näidu teatamine. Eesti Energia interneti kanalite (koduleht ja e-teenus) kaudu laekus üle 30%, koos e-kirja teel laekunud näitudega on selleks määraks ligi 40% 1. märtsil teatatud näitudest. Jätkuvalt on rohkelt kasutuses traditsioonilisemad kanalid – näidukaart ja telefon, kuid jõudsalt kogub populaarsust ka SMS-i teel näidu teatamine.

“Vaatamata, suurele kliendikontaktide arvule saime hinnamuutuse tegevustega esimesel päeval kenasti hakkama,” rääkis Teeninduse direktor Marko Allikson. “On heameel tõdeda, et kliendid on aina enam hakanud kasutama uusi ja mugavaid näiduteatamise kanaleid nagu SMS ja internet, mis võtab maha suurt koormust klienditelefonilt,” lisas Allikson. Ühtlasi tuletas ta meelde, et näitu on võimalik Eesti Energiale teatada käesoleva nädala pühapäevani.

Eesti Energia soovitab näidu teatamiseks kasutada võimalusel kindlasti mobiilseid ja e-kanaleid. Näitu saab teatada 6.märtsini SMS-i teel lühinumbrile 1545, e-kirjaga aadressile naidud@energia.ee, näidutelefonile 800 4545, mis toimib lauatelefonilt ja on tasuta; ka posti teel saadetava näidukaardiga; samuti saab näitu sisetada otse Eesti Energia kodulehelt ja e-teenuses internetis või teatada see tariifitelefonile 1546.
Interneti- või sms-kanalites näitu teatades võib klient saada teate arve kohesest mitte-koostamisest. Võtame kõik klientide sisestatud näidud vastu, kuid suure koormuse tõttu koostatakse kliendile arve lihtsalt hiljem. Seega ei ole vaja ka peale sellist teadet Eesti Energiale enam üle helistada, kuna vajalik info on meie poolt kätte saadud.

Tahame oma klientidele meelde tuletada, et pakette puudutavaid küsimusi pole ilmtingimata sel nädalal vaja lahendada - aega on kuni märtsi kuu lõpuni. Lähipäevadel on infosüsteemid ülekoormatud massilise näidu teatamisega. Sellega seoses palume klientidel, kes soovivad paketti vahetada või tahavad abi klienditeenindajalt, et koos sobivamat paketti arvutada, teha seda alates järgmisest nädalast, kui näidu teatamise periood on lõppenud. Paketti on aega vahetada kuni kuu lõpuni, sest kui paketi vahetuse soov on edastatud enne 31. märtsi, hakkab uus kliendi poolt valitud pakett kehtima ikkagi juba märtsi algusest st klient saab märtsikuu arve oma valitud paketi alusel.

Lisainformatsioon,

Helen Sabrak
Eesti Energia pressiesindaja
Tel: (+372) 71 52 255
GSM: (+372) 56 625 888
e-post: helen.sabrak@energia.ee