Iseteenindus

Eesti Energia käivitas tariifitelefoni 1546

02.02.2005

Tariifivahetuse perioodil tõuseb tavaliselt oluliselt koormus Eesti Energia klienditelefonile just uute hindadega seotud küsimustes ja tariifivahetuse näidu teatamise tõttu. "Tariifitelefoni 1546 käivitamegi põhjusel, et jõuaksime vastu võtta võimalikult palju kliendikontakte ning et kliendid ei peaks ootama pikalt kõnejärjekorras," kommenteeris uue telefoninumbri käivitamist Eesti Energia Teeninduse direktor Marko Allikson. "Tariifitelefonil hakkavad vastama spetsiaalselt hinnamuutuse teemade osas koolitatud klienditeenindajad," lisas Allikson. Lisa teenindajaid Eesti Energia tööle ei võta, kasutatakse maksimaalselt ära olemasolevaid töötajaid ja tehakse koostööd teiste kõnekeskustega Eestis.

Tariifitelefonil anname eelkõige infot uute hinnapakettide kohta ja võtame vastu tariifivahetuse näitu. Klientidel tuleb 1. märtsi seisuga fikseerida elektriarvesti näit ning teatada see kuue päeva jooksul, hiljemalt 6. märtsiks, Eesti Energiale. Näitu saab teatada lisaks tariifitelefonile 1546, ka e-teenuses internetis, SMS-i teel lühinumbrile 1545, e-kirja teel [email protected], näidetelefonis 8000 4545 (toimib lauatelefonilt), klienditelefonis 1545 klahvivaliku nr. 1 alt. Uue võimalusena saab näitu teatada ka otse Eesti Energia kodulehelt. Selleks on vaja sisestada lepingunumber ja kliendi isikukood.

Tariifitelefoni number 1546 töötab märtsikuu lõpuni esmaspäevast reedeni kell 7-21 ja nädalavahetusel kell 8-19. Tariifitelefonile helistades kehtib kliendile tema kõneoperaatori hinnakirja järgne tariif.

Hinnamuutuse ja infokanalite kohta saab ülevaatlikku infot Eesti Energia kodulehelt aadressil www.energia.ee

Lisainformatsioon:

Helen Sabrak
Eesti Energia pressiesindaja
Tel: 71 52 255
GSM: 56 625 888
e-post: [email protected]