Elektrifirma valib kliendi eest automaatselt uue, vanaga sarnase hinnapaketi

26.01.2005

Samast kuupäevast kerkib ka elektrihind keskmiselt ligi 10 protsendi võrra, elektriga kütjatel aga kuni veerandi võrra. 
Esimesed kliendid said e-kirja juba eile. Eesti Energia pressiesindaja Helen Sabraku sõnul peaks lähipäevadel kõik kliendid kirja saama. Vaid suuremate äriklientidega võetakse personaalselt ühendust. 
Kirjas selgitab energiafirma, et seoses muutustega hinnakirjas ei pea klient sõlmima ettevõttega uut lepingut. Kui ei soovita ise endale uuest hinnakirjast uut paketti valida, langetab firma otsuse kliendi eest. 
Enamikule sobib 
Uueks paketiks saab vanaga võimalikult analoogne pakett. "Enamikule klientidest peaks sobima pakett, mida ta praegu kasutab ning mille Eesti Energia 1. märtsist automaatselt uuega asendab," ütles Sabrak. Kliendid, kes on viimasel ajal oma elektritarbimist oluliselt muutnud või kavatsevad seda teha, peaks tema sõnul siiski paketi sobivust kontrollima. 
Kel on soovi uuest hinnakirjast ise endale uus pakett valida, saavad selleks kasutada Eesti Energia koduleheküljel oleva kalkulaatori abi või helistada erilisele tariifitelefonile 1546. Tegemist on ekstra uue hinnastruktuuriga seotud küsimustele vastamiseks loodud infotelefoniga, mis samas töötab praeguse Eesti Energia infotelefoni 1545 inimkapitali baasil."Raha ja hindadega seostuv paneb inimesi alati esitama täiendavaid küsimusi selle kohta, mis toimub," ütles Sabrak. Uue paketi valikust saab Eesti Energiale teatada alates 1. veebruarist. Esimene paketivahetus on kliendi jaoks tasuta, välja arvatud juhul, kui minnakse üle ühetariifselt kahetariifsele elektriarvestile. Edaspidi saab paketti vahetada tasuta, kui viimasest paketivahetusest on möödunud üle aasta.