Eesti Energia rikketelefon töötab täiskoormusega

11.01.2005

“Praegu annavad infot ka kõikide piirkondade dispetsherid ja abidispetsherid, kuid kõnejärjekorras on endiselt keskmiselt 30 klienti. Et mitte kulutada aega ühenduse saamist oodates, soovitame neil, kellel võimalik, saata oma info meili teel aadressile info@energia.ee,” ütles Eesti Energia virtuaalteeninduse peaspetsialist Marko Külaots.

Kõnejärjekordade tõttu palume kõigilt mõistvat suhtumist ja ootame esmajärjekorras infot just keerulisematest riketest, liinidele langenud puudest ja katkistest liinidest. Ooteaja vähendamiseks palub Eesti Energia neil, kes on oma info edastanud, mitte uuesti üle helistada. Kõik teated registreeritakse ja riketega tegeletakse vastavalt nende kriitilisuse astmele.

Kõik vabanevad brigaadid saadetakse kohe piirkondadesse, kus on rohkem rikkeid.
Üle Eesti tegeleb elektrivõrgu avariide likvideerimisega ligi 200 Eesti Energia ettevõtete ja koostööpartnerite brigaadi.

Lisainformatsiooni tormi tagajärgedest saab Eesti Energia koduleheküljel aadressil www.energia.ee lisaks ka aadressilt www.kriis.ee


Helen Sabrak
Pressiesindaja
Eesti Energia AS
71 52 255, 56 625 888
Helen.sabrak@energia.ee