Tartus saab Eesti Energia elektriarve tasuda koos muu kaubaga

10.12.2003

Projekti peamiseks eesmärgiks on pakkuda klientidele lihtsaid tasuta maksekanaleid elektriarve tasumiseks. Uus maksekanal pakub klientidele eelkõige mugavat võimalust teostada elektrimaksed koos igapäevaste ostudega säästes sellega aega ja raha. Kauplusele toob uus teenus juurde püskliente. 

EE klienditeeninduste ülesandeks saab tulevikus olema rohkem klientide konsultatsioon- ja nõustamine.Eesti Energia Teeninduse direktori Marko Alliksoni sõnul on sularahamaksete hulk viimaste aastatega oluliselt vähenenud, mistõttu sularaha käsitlemine muutub suhteliselt üha kallimaks. Samas on kliendigruppe, kel sularahas arvete maksmine jäänud väga harjumuspäraseks. “Uus teenus on eelkõige mõeldud just neile, sest kauplus on koht, kus sularahas arveldamine on tavapärase ostuprotsessi osa,” rääkis Marko Allikson.

EE ja ETK koostöös sündinud idee sai alguse juba kaks aastat tagasi, pilootprojekt otsustati käivitada Tartu Maksimarketis. EE arvetele töötati välja spetsiaalne kaubanduses toimiv vöötkood. Siiani on EE elektriarveid tuvastatud vaid pangaliidu standardijärgse vöötkoodiga. Jaekaubanduses aga pangaliidu vöötkoodist ei piisa, EE maksete identifitseerimiseks läheb tarvis enamat infot. Kuna poes tuvastatakse elektriarve ja selle makse ainult vöötkoodi abil, seega arveid, kus vöötkood on rikutud või määrdunud, kaupluses maksta ei saa. "Pilootprojekti eesmärk on leida ning kõrvaldada teenuse võimalikud töökorralduslikud või tehnilised vead ning saadud kogemust kasutada teenuse arendamisel. Kui kliendid poes arve maksmise omaks võtavad, on EE-l plaanis liikuda ka Tartust väljapoole, et igas Eestimaa paigas elaval EE kliendil oleks võimalus maksta elektriarve oma elukoha keskuses asuvas suuremas kaupluses,” lisas Marko Allikson.

 



Lisainformatsioon:

Kätlin Sumberg
Eesti Energia turunduse peaspetsialist
Tel. 6 400 665

Riina Vändre
Eesti Energia pressiesindaja
Tel. 071 52 255
GSM. 052 92 992