Iseteenindus

Eesti Energia läheb Tallinnas üle sularahata arveldamisele

05.12.2002

"Muudatuse põhieesmärgiks on kaotada pikad ootejärjekorrad Kreutzwaldi kontoris ja muuta teenindamine senisest efektiivsemaks. Soovime pöörata suuremat tähelepanu klientide individuaalsele konsulteerimisele - teenindajatest saavad kliendikonsultandid ning klienditeenindus muutub olemuselt klienti abistavaks konsultatsioonikeskuseks, " ütles EE Teeninduse direktor Marko Allikson.

Klientidele mugavamaks üleminekuks sularahata arveldusele on Eesti Energia koostöös Tallinna Linnavalitsuse Ettevõtlusametiga välja töötanud järgmised võimalused: deebetkaardiga maksmiseks kaardimaksete terminal Kreutzwaldi klienditeeninduses, täiendavad klienditeeninduskonsultandid Kreutzwaldi klienditeeninduses, sularahata arveldamise võimalusi tutvustavad kliendi-infomaterjalid teenindusbüroodes.

Tallinna Linnavalitsuse Ettevõtlusameti Kaubaturu regulatsiooni osakonna juhataja Aave Põdra: "Inimesed on sularahata arveldusi teinud mitmesuguste teenuse eestjuba pikemat aega. "Eesti Energial tuleks teavitada oma kliente võimalusest, kuidas saab tasuda elektrienergia eest ilma teenustasuta. Hea oleks kui neid kohti ja võimalusi oleks piisavalt, " kommenteeris muutust Aave Põdra.

Otsekorralduslepinguid, mis teevad kliendile arveldamise lihtsamaks, saab sõlmida kõigis Eesti Energia klienditeenindustes ja selle alusel on Hansapanga, Ühispanga, Sampo Panga, Nordea Panga ja Krediidipanga klientidele elektri eest tasumine ilma teenustasuta. Jätkuvalt on võimalik sularahas tasuda Eesti Posti postkontorites.

Lisaks avab Eesti Ühispank alates 9.detsembrist ajutise mobiilse pangakontori Kreutzwaldi klienditeeninduse ruumides, kus saab avada pangakontot, sõlmida otsekorralduslepingut ja tutvuda teiste sularahata arveldamist võimaldavate pangateenustega.

Sularahata arveldamisele üleminek Tallinnas on tingitud piirkonna tihedast kliendikontsentratsioonist ning alternatiivsete maksevõimaluste ja kanalite olemasolust. Tallinna linna näol on tegemist kõige tihedamini internetiseeritud piirkonnaga, kus lisaks maksevõimalustele läbi interneti, on igas klienditeeninduses olemas ka klientidele mõledud internetipunkt ja klienti individuaalselt abistav konsultant.


Lisainformatsioon:

Janek Kalbin
EE Teeninduse turundusjuht
Tel. 6 400 663
Mob. 050 41 932

Aave Põdra
Tallinna Ettevõtlusamet
Kaubanduspoliitika teenistus
Kaubaturu regulatsiooni osakonna juhataja
Tel. 640 4228