Eesti Energia avab Tallinnas uue klienditeeninduse

12.12.2001

Täna, 12.detsembril avab Eesti Energia Tallinnas uue klienditeeninduse aadressil Gonsiori 10.

Klientide jaoks on uues kaasaegse disainiga teenindussaalis avatud kuus teenindusletti ning kolm eriteeninduse boksi. Kasutada saab internetiühendusega arvutit, mis võimaldab kliendil ise Eesti Energiaga elektrooniliselt suhelda Eesti Energia e-teenuse vahendusel ja lugeda infot Eesti Energia interneti leheküljelt.

Gonsiori klienditeenindus asub kergesti ligipääsetavas kohas Tallinna kesklinnas (endises Eesti Telefoni teeninduskeskuses), kuhu on hõlbus pääseda ühistranspordiga erinevatest Tallinna piirkondadest ja Tallinna lähiümbrusest.

Uues klienditeeninduses pakutakse kliendile järgmisi teenuseid: lepingute sõlmimine, muutmine ja katkestamine, tõendite ja õiendite väljastamine, nõustamine, maksetingimusi puudutavad konsultatsioonid, toodete müük (elektrifirmade vahendamine jne). Sularaha makseid vastu ei võeta.

Gonsiori klienditeenindus on avatud argipäeviti 9.00-18.00 ning laupäeviti 10.00-15.00

Tallinlaste jaoks muutub asjaajamine Eesti Energiaga kindlasti oluliselt lihtsamaks ja mugavamaks.

Sellel aastal avas Eesti Energia uued klienditeenindused veel Tartus, Paides, Türil ja Keilas.

Margit Mikk-Sokk
Eesti Energia Teeninduse pressiesindaja
64 00 642