Iseteenindus

Eesti Energia pikendab erakorraliselt klienditeeninduse lahtiolekuaega

08.12.2021

Pöördumised Eesti Energia klienditeeninduskanalitesse on viimastel päevadel oluliselt kasvanud. Selleks, et rohkem kliente saaks enda küsimustele vastused, pikendab Eesti Energia nõustamiskeskuse tööaega. Kuni 22. detsembrini vastavad konsultandid klientide küsimustele seitse päeva nädalas kell 8-20.

„Rekordkõrged elektrihinnad on tekitanud väga palju küsimusi. Klientide mured ulatuvad seinast seina: alates sobiva elektripaketi valikust, arvega seotud küsimustest kuni riigipoolsete kompensatsioonideni. Mõistame muret ja anname endast parima, et kliente sel keerulisel ja pingelisel perioodil võimalikult palju aidata,“ selgitas Eesti Energia Eesti turu juht Dajana Tiitsaar.


Kuigi telefonile, e-kirjadele ja veebichatile vastatakse nüüd ka õhtusel ajal ja nädalavahetusel, saab Tiitsaare sõnul enimlevinud küsimustele kiirema vastuse siiski Eesti Energia kodulehelt või Facebooki lehelt.

„Lisaks korduma kippuvatele küsimustele saab kodulehe e-teeninduses soovi korral ka enda elektrilepingut vaadata ja paketti muuta. Börsihinda on kõige lihtsam jälgida Eesti Energia mobiiliäpi abil,“ lisas Tiitsaar.