Iseteenindus

Küsimus elektrihinna kohta? Siit leiad vastused enimlevinud muredele

07.10.2021

Kas soovid rohkem infot börsihinna kohta?

Elektri börsihind on viimastel nädalatel kerkinud rekordtasemele. Börsihinna muutus puudutab ainult neid kliente, kes on valinud börsihinnal põhineva paketi.

Loe lähemalt, miks hind tõuseb ja mida saaksid kliendina teha »

Eesti Energia kliendid saavad jooksvaid elektri börsihindasid näha Eesti Energia mobiiliäpist

Kas soovite muuta paketti või sõlmida lepingut?

Kui soovite vaadata või muuta oma elektripaketti, saate seda teha Eesti Energia e-teeninduses »

Võrguettevõttega ja võrgulepingutega seotud küsimustele leiate vastuseid Elektrilevi kodulehelt »

Kust ma tean, milline elektripakett mulle kõige paremini sobib?

Eesti Energia on valiku teinud lihtsaks — valida on võimalik kolme paketi vahel.

Muutuvas paketis sõltub elektri hind täielikult börsihinnast. Elektri hind muutub börsil iga tund paljude erinevate tegurite koosmõjul. Elektri börsihinnal saad kõige mugavamalt silma peal hoida Eesti Energia mobiiliäpiga.

Kindla paketiga saad elektri hinna fikseerida 6 kuni 36 kuuks — nõnda tead, et sel perioodil on igal kuul elektri kilovatt-tunni hind sinu arvel sama ja elektribörsi hinnakõikumised elektriarvet ei mõjuta.

Võrdses paketis on elektrihind fikseeritud ja elektriarve kuiselt ühtlane, mis aitab sul paremini oma kulusid planeerida. Võrdse makse suuruse leiame personaalselt just sulle, võttes arvesse sinu kaheteistkümne kuu tarbimisprognoosi. Paketiga liitujatele kaasneb tasuta elektriseadmete ja elektririkke kindlustus.

Endale sobiva paketi valimisel mõtle läbi, kas oled valmis võtma elektrihinna kõikumise riski enda peale või soovid jätta selle elektrimüüjale? Kui eelistad mitte riskida, sobib sulle Kindel või Võrdne pakett.

Elektripakettide kohta saad rohkem lugeda Eesti Energia kodulehel. Kui jääd hätta, kasuta ka mugavat paketi valiku abimeest.

Miks pole elektriarve veel minuni jõudnud?

Eesti Energia edastab arved hiljemalt iga kuu 12. kuupäevaks. Arve koostamise aeg sõltub kuupäevast, millal edastab võrguettevõtja meile tarbimisandmed.

Mõistlikkuse ja säästlikkuse huvides ei esita Eesti Energia arvet, kui arve summa on alla kolme euro. Arve esitame alles siis, kui kogusumma ületab kolme euro piiri.

Kas arve on juba väljastatud või mitte, saate mugavalt vaadata e-teeninduses ja mobiiliäpis. Mobiiliäpis saad tellida ka meeldetuletuse arve saabumise ja arve maksetähtaja kohta.

Seoses Elektrilevi mõõteandmete infosüsteemide uuendamisel tekkinud tõrkega võib üksikutel klientidel arve väljastamine viibida ka ühe kuu või rohkem. Elektrilevi teavitab taolisest tõrkest puudutatud kliente ning sellisel juhul soovitame võimalusel teha makse eelmise kuu summas. Koostame arve kohe, kui tõrge saab parandatud.

Rohkem korduma kippuvaid küsimusi