Iseteenindus

Eesti Energia ja Elektrilevi e-teeninduses toimub veebruari lõpus pikaajaline katkestus

19.02.2021

Eesti Energia teeb veebruari lõpus infosüsteemides suuremahulisi uuendusi. Uuenduste sisseviimiseks on planeeritud katkestus Eesti Energia ja Elektrilevi e-teenindustes ja Eesti Energia mobiiliäpis veebruari viimasel nädalavahetusel ehk 26.–28. veebruaril. Katkestus algab reede õhtul kell 19 ning lõpeb orienteeruvalt esmaspäeva hommikul kell 6.

Katkestuse jooksul ei ole võimalik e-teenindusse sisse logida, mis tähendab, et antud ajavahemikus ei saa vaadata ega tasuda arveid, muuta, sõlmida ega lõpetada lepingud, vaadata tarbimisajalugu ega teha teisi sisselogimist nõudvaid toiminguid. Soovitame kõikidel klientidel kiireloomulised toimingud enne 26. veebruarit lõpuni viia.

Kuigi anname endast parima, et alates 1. märtsist taastuks e-teeninduse töö täiel määral, tasub valmis olla ka täiendavateks katkestusteks ja viivitusteks.

Eesti Energia koduleht katkestusest mõjutatud ei ole. Küll aga on nädalavahetusel suletud ka Eesti Energia klienditeenindus. Klienditeenindus alustab taas tööd esmaspäeval, 1. märtsil kell 8.

Vabandame ebamugavuste pärast!