BLOGI: Kuidas toob Eesti Energia äriklienditeenindus teie ärile kasu?

21.05.2019

Eesti Energia kliendiks olemisel on üks väga suur pluss - meie nõustamiskeskuses töötavad tõelised energiaturu eksperdid, kes oskavad vastata ka sellistele küsimustele, mida ise esmapilgul ei oska küsidagi. Helistades numbrile 777 2020, vastab kõnele üks meie professionaalsest ärikonsultandist, kes puutuvad iga päev kokku väga eritahuliste energiateemaliste küsimustega.

Nõustamise jooksul on konsultandi eesmärk pakkuda kliendile alati detailset ja personaalset lähenemist. See tähendab, et isegi kui klient pöördub ühe probleemi või küsimusega, vaatab konsultant üle ka kliendi kehtiva elektripaketi, kontrollib üle kontaktandmed ning juhib kliendi tähelepanu mõnele olulisele energiaalasele teemale või annab lihtsalt kasulikku ja õpetlikku infot.

Äriklienditeenindus annab hea meelega vastuseid järgmistele küsimustele:

  • Milline on minu ärile sobilikum energiapakett?
  • Millised on lepingutingimused?
  • Kuidas oleks mul võimalik oma äri muuta rohelisemaks ja energiasäästlikumaks?
  • Mis kasu saaksin ma Eesti Energia mobiiliäpi või e-teeninduse kasutamisest?
  • Kust saaksin ma tellida elektritöid, kui elektrisüsteemis on rike või on vaja nõu mõne elektriprobleemi lahendamiseks?

Eesti Energia ärikonsultandid on teile abiks E-R kell 9.00-17.00 telefoninumbril 777 2020 või e-posti aadressil arikliendid@energia.ee. Meie nõustajad on professionaalsed ja kogenud energiaeksperdid, kes seavad kliendi huvid alati esiplaanile.

Eesti Energia pakub nii suurematele kui ka väiksematele ettevõtetele pakette ja lahendusi, mis arvestavad ärivajaduste ja energiatarbimise eripäradega. Pakume hea meelega ka maagaasi, elektritöid ning päikeseelektri lahendusi.

Loe lähemalt, milliseid lahendusi väikeäridele pakume.