Eesti Energia korraldab ümber oma klienditeeninduse

14.04.2015
Klientide muutunud eelistused teeninduskanalite kasutamisel toovad 1. augustist kaasa ümberkorraldused Eesti Energia klienditeeninduses. Ettevõte keskendub telefoniteeninduse ja e-teeninduse arendamisele ning toob klientideni lähiajal uusi lahendusi lepingutega seotud toiminguteks. Suuremates keskustes teenindatakse kliente ka Eesti Energia teeninduspunktides ja Elektrilevi esindustes.

Eesti Energia teenindusosakonna juhi Eve Vuksi sõnul eelistavad kliendid lahendada elektrilepingutega seotud küsimusi üha enam elektroonilistes kanalites. "Täna pöördub juba ligi 90% klientidest küsimuste korral e-teenindusse või helistab klienditelefonile. Keskmiselt 98% elektrilepingutest pikeneb automaatselt ning üle 12 000 kliendi kasutab elektritoiminguteks Eesti Energia mobiiliäppi," räägib Vuks. Ta lisab, et sel aastal täieneb mobiiliäpp näiteks veel elektriarve maksmise võimalusega ja hakkab edastama ka erinevaid teavitusi näidu teatamise, arve saabumise ja maksetähtaja kohta.

Eve Vuks toob välja, et muudatused klientide eelistustes on ootuspärased. "Avatud elektriturg ei tekita enam küsimusi. Enamik klientidest on mitu korda oma elektrilepingut pikendanud, paljud on vahetanud paketti. Rohkem kui pooli meie esindusi külastab täna vaid kuni 10 klienti päevas. Kolme aasta jooksul on meie esinduste töötajate arv vähenenud 90-lt inimeselt 20-le,“ avab Vuks muudatuste tagamaid.

1. augustist, kui ümberkorraldused on ellu viidud, saab Eesti Energia elektrilepingutega seotud küsimuste korral pöörduda ettevõtte e-teenindusse, e-postile ja klienditelefonile ning Tallinna ja Tartu teeninduspunktidesse.

Eesti Energia kontserni võrguettevõte Elektrilevi jätkab klientide teenindamist e-teeninduses, klienditelefonil ja Tallinna, Tartu, Jõhvi ning Pärnu esindustes. Sel aastal on Elektrilevi oluliselt täiendanud telefoniteeninduse võimekust, mille kaudu on alates märtsist võimalik sõlmida võrgulepinguid.

"Jätkame klientide teenindamist Elektrilevi esindustes neljas suuremas linnas. Teistes maakonnakeskustes on põhjalikumat nõustamist vajavate teemade puhul klientidel võimalik leppida kokku kohtumisi Elektrilevi spetsialistidega,“ selgitab Elektrilevi klienditeenindusosakonna juhataja Taavo Randna. "Selline töökorraldus tagab sujuva klienditeeninduse ja säilib ka klientide senine kõrge rahulolu."

Eesti Energia on pööranud järjepidevalt tähelepanu ka klientide juhendamisele, mis tähendab, et esindustesse pöördunud kliente koolitatakse kasutama elektroonilisi kanaleid.

Kuhu saab pöörduda küsimuste korral 1. augustist 2015?

Eesti Energia elektrilepinguga seotud info: elektripaketid ja hinnakiri, elektriarved, näidu teatamine:
  • e-teenindus aadressil www.energia.ee
  • e-post teenindus@energia.ee
  • klienditelefon 777 1545 (kehtib tavatariif)
  • Eesti Energia mobiiliäpp
  • esindused Tallinnas (Kadaka tee 63) ja Tartus (Ilmatsalu tee 5)


Elektrilevi võrguteemadega seotud küsimused: näidu teatamine, võrguleping või liitumised, elektrikatkestused:
  • e-teenindus www.elektrilevi.ee
  • e-post info@elektrilevi.ee
  • klienditelefon 777 1545 (kehtib tavatariif)
  • 24h rikketelefon 1343 (tasuta)
  • esindused Tallinnas (Kadaka tee 63), Tartus (Ilmatsalu tee 5), Jõhvis (Sompa 36) ja Pärnus (Energia 4)
  • kõikides maakonnakeskustes on võimalik kokku leppida kohtumisi Elektrilevi spetsialistidega


Helena Hain
Eesti Energia energiamüügi kommunikatsioonijuht
E-post: helena.hain@energia.ee
Tel: 526 2227